Återuppstå eller...;)

Efter att ha varit helt frånvarande från allt ad bloggande heter och endast kört Facebook, sneglar jag till att återuppstå i bloggform!?
Jag har inte haft några direkta behov av att skriva av mig mer än det jag fått ur mig på FB...;)
Sedan majmånad har jag valt att pausa FB och mycket annat imitt liv, något som varit välbehövligt... Nu funderar jag, som sagt, att starta upp bloggandet igen OCH att även föra in bloggandet in i skolans värld och då genom mina elever... 
jaja vi får se hur det blir, jag har iaf skrivit mina första rader sedan augusti 2011 och det är ju alltid nått!!? Chansade på att min gamla blogg fanns kvar, kära Logowoll-blogg...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0