Svensk sommar...

Vi är som sagt på Öland, solens och vindarnas ö!!!
Idag har det varit ett omäxlande väder, med moln, sol och ganska goa vindar, dvs OM man är vindsurfare eller kite-are... Efter den sedvanliga morgonrundan på drygt 8km, softade vi lite och sedan vidtog lite handling och en runda till återvinningsstationen i Mörbylånga!
På eftermiddagen sprang Lotta och tjejerna 5km, dvs "ner" till Haga park!!:) Själv gav jag mig på milen med målet att komma under 55 minuter och tänk, fast motvind i minst 5km klarade jag milen på 52.40 vilket jag är riktigt nöjd med!! Otränad, ja enligt mina mått mätt och ett antal kilos mer vikt än jag borde/önskar, vilket föranleder min nöjdhet...
Nu är det vilodag i morgon och då ska vi köra upp till Äleklinta och Böda, dvs på norra Öland och jag hoppas verkligen att vädrets makter blir lite snällare mot oss framöver, gärna redan från morgondagen...;)
Ha en underbar fortsättning på dagen/kvällen!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0