Urkul...

I dag är det Lottas födelsedag och det ska vi fortsätta fira i kväll, ja vi har ju förstås redan firat henna i morse!!
Lena kommer på middag och kanske kanske blir det ytterligare nån present, vem vet!?
Helgen var annars alldeles underbar, ja förutom att grabbarna, dvs. laget underpresterade och således torskade!!
Ja ja, shit happens och det är kanske inte nu de ska vara bäst... Det lät inte så övertygande kanske och det var det inte heller, fan, om de bara gör som de blir tillsagda så vinner vi ju matcher som dessa!!!
I dag får "huvudtränarna" klara sig själva och det kanske dom tycker é skönt!? Jag har svårt att "bara" flyta med och se på när jag ser ett gäng brister, det är ju "mina" killar oxå!!! Till slut blir man väl antingen utkastad eller så tar jag över helt och om man lyssnar på föräldrar och andra, lär det inte bli det förstnämnda...

Idag har vi varit och "åkt" skridskor med våra deltagare...
Ja, åkt och åkt, gosse va roligt det är att se delar av ensambeln... Bambi på hal is är väl det närmaste man kommer att tänka på!! Man måste ändå ge dem att de verkligen INTE ger upp, fast de knappt tar sig framåt, strongt!!
Och nu, hem och fixa med tårtan och middagen!!
Vi ses och hörs!!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mr T

Tjolahopp!!



Ge frun en Stor födelsekram från mig :-)



Vad är det jag läser... Underpresterade snorisarna..!?? Fasen Göran, de e väl bara att ta tag i saken o bli Huvudtränare eller?????



Snart bara en ynka vecka innan Jag får bränna lite lagg :-))



Hur ser det ut på golfbanorna där nere??

Tror faktiskt att Bedinge t.o.m har ordinarie greener..!!!!!



Var till el'doctore o fick cortisonspruta i båda armbågarna så snart kan man börja veva för fullt :-)



Nää jobbet kallar.. eller var det kaffet som kallnar.!?



Ha're bra o hälsa resten av ligan där hemma..



2011-03-14 @ 16:25:33
Postat av: Josephine

Stort grattis till Lotta och manga kramar till er alla!!!

2011-03-14 @ 21:11:04
URL: http://wollworld.wordpress.com
Postat av: AC

Hej hej...jasså..så du har oxå en blogg :) Kul :D

2011-03-15 @ 13:40:54
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Mumin

Kan man ens visa näsan här o gratulera eller måste det 'be posted ' on FB?

Oh well, I am taking my chances.

GRATTIS LOTTA!

2011-03-15 @ 16:42:24
Postat av: El Prof

First things first, bror, jag blidar min tid...

Jag antar att du vet vad jag vill i frågan om tränarsysslan, men det är ju inte riktigt upp till mig, ännu!? Jag kör på som vanligt och har rätt stort inflytande redan...

Jag ska gratta Lotta från er allihop!

Du A-C, vet inte vad jag ska säga om min blogg, men den har betytt mycket för mig, men nu har jag inte riktigt tid, handbollen och till viss del FB har numera övertaget...

Håller faktiskt på att arbeta fram en utvecklingsplan för IFK Malmö, nått som inte funnits innan och som bl.a jag anser vara av hyfsad vikt... När jag började röra i det, insåg jag (och en gammal Lugi-spelare) att visionen, eller avsaknaden av vision var fatal!!!

Vet inte om ledningen och övriga tränare och ledare kommer att hjula eller jubla, men det blir en satsning som kommer att kräva sina deltagare, ja om den nu skulle godkännas!? Varför "bara" nöja sig med en väl fungerande ungdomssektion och sen inte kunna erbjuda spelarna spel i vuxen ålder, ja på rimlig nivå alltså!? Jaja, vi får se vad det blir av det hela, kanske ringer jag och ber om hjälp!?

Nä, nu var det prommis...

Kram på alla glada!

2011-03-15 @ 21:55:43
URL: http://logowoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0