Tok-laddad...

Tja!
Ja, förutom att det är fredag och det känns som att det är oceaner till måndag, mår jag bra och är riktigt taggad!!!
Dels för att jag balldeles straxt ska ut och springa.
Dels för att det är pizza-fredag, dvs. min tur att tillaga middagen!!<3
Efter löpningen är det fredagsfika, godsaker har inhandlats må ni tro...
I morgon möter Jakob och övriga grabbar Ljunghusen i handboll och "äntligen" är jag åter ensam coach!!!
Det känns liksom extra roligt när jag själv får styra och ställa...
Som sagt, tok-taggad inför uppgiften och hoppas självklart att grabbarna åtminstone är hälften så taggade...
Ha en skön kväll och självklart en underbar helg!!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mr T

Hallå i stugan!



Hoppas löprundan och pizza baket gick bra.



Kul att du får vara ensam chif :-)

Se nu till så grabbarna sköter sig o vinner.



Lycka till....

2011-03-12 @ 00:38:05
Postat av: Mumin

Wheei!

15 hits on one 'kosär'! Not bad.

Fast egentligen bara 13.

Perimetern has sticky fingers it seems.

Good Luck... 'Chif'.



2011-03-12 @ 01:54:58
Postat av: Mumin

Just to give you all a heads up!

Pippin and Tucker are planning something big over here.

Dom har tisslat o tasslat i många veckor nu, så snart brakar det nog lös.

Forewarned is forearmed.

2011-03-12 @ 16:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0