Soligt och skönt...

Hej hopp!

Lite så där dagen efter idag, dels efter att vi hade en urladdning på träningen med grabbarna och dels för att Skuru torskade mot Lugi och jag som trodde att dom skulle piska skåningarna?
Nästa onsdag ska jag till Lund och heja fram dom till seger och få träffa systrarna Petersson, kul som f-n!!
Gårdagens träning var intensiv och jag pressade de killar som jag hade på min planhalva, bl.a genom att "smälla" på dom i deras försök att ta sig förbi gubben... Det är lite roligt, för dom tror att dom är sååå himla bra och att de nog med lätthet skulle "runda" mig i försvaret... Det positiva som detta förde med sig var att när de själva sedan skulle stå i försvaret, smällde dom på riktigt bra!! Det blev en positiv och engagerad skara grabbar som tuffade till sig ordentligt!!
Nu har vi haft det varmt och skönt några dagar och även om det inte är så varmt i skuggan, värmer solen skönt!!
Här om dagen öppnade klubben sommargreenerna!!!! NU blir man RIKTIGT sugen på golf, jäkla rykk!!!
Så till Rickard vill jag bara säga, plocka du med lite snö från Sälen, ännu bättre med is, kom sen ner till oss så vi får is till drinken, ja den vi tar efter GOLFRUNDAN!!!!
Blir nog "tvungen" att gå en runda till helgen... Så synd det är om mig, eller hur!!??
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0