Ojojoj vad...

Hejsan!
Gud va tiden bara flyger iväg, ja av allt roligt man hittar på!!
Helegn drog förbi som en cyklon och plötsligt var det måndag, som snabbt förvandlades till tisdag...
Hur gick det till!?
I helgen hade vi Karlssons över på middag, ja och dessförinnan så var jag stallpojke åt Saga, nja, jag höll i hästen (Bella) och hjälpte till med sadeln, annars gjorde hon allt själv, det är min duktigt tjej det!!
Sen gick nog stor del av tiden till att inhandla, tillaga och fixa inför kvällens middag och den ska vi nog bjuda på en annan gång, ja inte just den... Det blev sagolikt gott!!
Söndagen gick i cyklar för Smillans del, först nära på en timme på morgonen, sedan var jag iväg på ledarträff. Det blev sedan ytterligare en timmes prommis efetr den träffen, ja och så var Jakob, jag och smillan ute och joggade i 40 minuter också, hon sov gott sen...
Igår var det ju måndag och det betyder ju att det i familjen Woll är rätt fullsketet, ja med träningar osv...
I dag kommer svärmor på besök från Öland, dess för innan är det tänkt att jag ska hinna handla lite, ja och kanske jogga en runda, eller så blir det när jag hämtat henne på stationen!?
Jag försöker "väcka" eller "skaka" liv i min  rygg, den är en aningens kass för tillfället, å nu som man på riktigt börjar känna suget efter golf...
Jaja, vi ses och hörs!!

Kommentarer
Postat av: Rillemannen

Ja hur går det med rykken? Dags å byta ut delar va...



Jag tänkte åka upp en sista (kanske) gång till sälen å kolla om snön e kvar. Återkommer ang. detta...

Ska även se till den andra morbrorn fiskmåsen att han sköter sig däruppe. Annars får han låna peruken :)



Ta hand om er nu så länge. PoK

2011-03-23 @ 18:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0