Flöde...

Hej!

Som ni redan fattat, har min begränsade tid-tillgångn medfört att jag inte skrivit så mycket på sistone och lika bra är det kan jag tänka mig att en del av er tycker...
Just nu håller jag på att "ta fram" en utvecklingsplan för IFK Malmö HF och den blir en och annan sida kan man säga...
I detta arbete är det tänkt att finnas vad man bör kunna i olika åldrar, både individuellt och kollektivt. Jag håller på att titta lite på andra föreningars utvecklingsplaner och då fr.a elitlag, för varför inte sträva lite högre än det klubben för tillfället gör...
Helt ärligt, jag vill att föreningens ungdomar ska kunna fortsätta spela i IFK Malmö och vara stolta över sin förening, ja och inte behöva byta förening av "fel" orsak!! Det är en sak att man byter klubb för att det inte finns möjlighet till utveckling eller så, men jag skulle gärna se att det finns lag högre upp i seriesystemet på vuxensidan.
Jag hade skrivit en del till, men det var nått systemfel igår och när jag försökte skicka iväg inlägget, bröts kontakten och hälften av min text var borta, bara så där puts väck, sååå glad man blir...
Nu har jag fullt upp med mina deltagare, ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0