Dan före dan...

Hejsan!
I morgon är det Lovisas födelsedag och som hon längtat!!!!
Tänk att det lilla grynet fyller tolv, knappt så att man kan tro det...
I lördags var det gymnastiktävling och hennes lag vann silver i hoppningen!!
Saga, hon fixade Bozz alldeles själv, ja iaf nästan, jag bara hjälpte till med sadeln!
Om hon skulle gjort det själv hade hon behövt en stege att stå på...
Jakob, ja han körde hårt på träningen i måndags och i dag är det Kyrkan som gäller...
Om några veckor drar konfirmanderana iväg på läger och i maj är det konfirmationsfest!!
Nä, nu måste jag dra vidare, matlagning, hundrunda och sedan iväg med Jakob till kyrkan och lovisa till gymnastikträning. Jag får åka själv till handbollsträningen.
Saga blir hemma hos mormor, ja som förstås är hemma hos oss...
Lotta har kvällsmöte med sin lärgrupp, handlar om framtida ledare-utbildningen...
See ya!

Kommentarer
Postat av: Rillemannen

Fullt upp mao...



Imorrn får jag nya jobb bilen att frakta arselet med :) tjohoo

En megane sport tourer :))

2011-03-30 @ 19:12:50
Postat av: elProf

Ojojoj, en Sport Tourer!!?

Låter häftigt, även om jag är osäker på hur den ser ut!?

Får googla på´n...

2011-03-31 @ 08:16:49
URL: http://logowoll.blogg.se/
Postat av: Katta

Ge Lovisa en stor & hård grattis kram från oss!!

2011-03-31 @ 09:49:50
Postat av: Bror P.

Hälsa och gratta Lovisa från oss också på hennes 12 årsdag.

Peter,Nina Alex,Anna, Christopher och Linda

2011-03-31 @ 12:52:53
Postat av: Josephine

Grattis Lilla Lovisa!!!

Manga kramar!!

2011-03-31 @ 22:45:52
URL: http://wollworld.wordpress.com
Postat av: elProf

Sagt och gjort, ja även om hon nu ansåg att en mjuk kram hade varit att föredra...

Katta, du ska få igen den säger hon... Kramen alltså!

2011-04-01 @ 12:58:09
URL: http://logowoll.blogg.se/
Postat av: Mumin

Grattis Lovisa.Wow...nästa stop... 'tonåring'!

Var glad att du firar i Sverige och inte här.Här hade vi en snöstorm till...April fools joke storm kallade väderleksgubbarna den.Buh humbug!

2011-04-01 @ 15:06:50
Postat av: Emma

En til som har många järn i elden ser jag :)

2011-04-05 @ 12:06:28
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0