Seeeegt...

Tja!
Jag vet att man inte ska klaga och det tänker jag inte heller göra!!
Cykelskjulsprojektet strandade lite, mest pga av att Lotta inte ansåg att den något blå nyansen på plasttaket INTE var att föredra... Ska åka och se om jag kan få byta upp mig till ett vitare och dyrare idag!?
Det är bara det att Saga vägrar vakna och jag känner mig lite strandad, hon har ibland känt sig väldigt ensam när hon varit själv hemma!? Jag har visserligen kört iväg Lotta varje morgon, men då har Smillan varit hemma och vaktat... Jag ska straxt gå upp och väcka henne och sedan gå en runda med Smillan, ja OM hon orkar!?
Efter det skulle jag vilja komma iväg och byta taket, ja även om jag måste dit en gång till i em... Magdalena behöver köpa hem färg och då får man ju ställa upp!!
Annars ska vi tvätta klart, packa och städa lite för sen är vi borta ett par veckor...
Först blir det ju Öland, sen följer några dagar på Fårö/Gotland och slutligen några goa dagar i Vallda hos Catharina, Thomas och Viktor!!
I dag ska jag åter ringa min mor (ringde igår) och erbjuda henne att bo hos oss när vi är på resande fot och gärna vara kvar ett tag när vi kommit hem!!? Vi får väl se vad tantelonan säger?

Just nu känns skolan riktigt avlägsen och det jag påbörjade känns inte särskillt upplyftande att fortsätta på, ja OM inte Petimetern verkligen vill!? Nej, men en annan sak är skönt att föreningen anammade och det är att alla ledare ska lämna in ett urdrag ur Polisregistret, ja den biten och barn och ungdomsdelen som innefattar sexualbrott mm!!
Jag tog upp frågan direkt efter Sjöbergs uttalande!! Sen kommer jag att hålla i några Baskurser i handbollen till öst och det känns mer inspirerande, ja även om det kommer att kräva lite av både mig och familjen!! Jag ska dessutom till Tyskland i slutet av september och då med E2C, det är en sk. Youth summit då och det ska oxå bli spännande! Sen har jag väl sagt att jag numera är huvudtränare för grabbarna, något jag VERKLIGEN ser fram emot och gillar!!!! Jag håller gärna i rodret, ja när det gäller handbollen, annars är det inte så viktigt...

Nu ska jag väcka Saga och sen SKA Smillan få sin morgonprommis och sen SKA taket inhandlas!!!
Jag måste ringa Rille oxå, han verkar inte kolla sina meddelanden, ja jag försökte nå honom igår och få lite feedback beträffande present till Jakob!!!! Tänk, snorisen fyller 15 år om en dryg vecka!!!???
Hur gick det til!!???

Jaja, ha en underbar dag!!

Kommentarer
Postat av: Mumin

Jaha, så har då sommarslöheten infunnit sig i El Proffs huvud.

Om han inte ens kan komma ihåg hur hans äldsta yngel kom till. Ja ja. Gammal är som gammal gör.

Men du, om du får tag på 'tanten' uppe i Sthlm,och får henne med på noterna att komma neråt , för fan få henne att skriva ett par rader hitåt också.Hon har helt försvunnit under the radar.

Full sommar här, inbte för att jag har tid att njuta av den, så jag hoppas faktiskt Josse kommer upp ett tag och tar av sig havet och stranden och trädgården och balkongen, och allt annat sommaren här har att erbjuda. Kanske nån snygg sommar affär. man vet aldrig.

Nehej, jobbet kallar.

Chio.

2011-06-30 @ 17:12:57
Postat av: El Prof

Förlåt, tänkte inte på att Mumin då och då läser min blogg...

Jag ska T Y D L I G G Ö R A mitt uttryck, "hur gick det till"!!!!!!!

Vad jag menade med detta var att åren gått väldigt V Ä L D I G T fort och det känns som om det var igår, och du Mumin, jag vet att det INTE var igår, men det känns inte som 15 år sedan...

Hade jag nu kunnat rita stora bilder och skisser till tant, kanske det hade varit det bästa, men jag tror att tant klarar sig ändå!?

2011-07-01 @ 11:23:52
URL: http://logowoll.blogg.se/
Postat av: Mumin

Oh yes...Mumin can read..IF there is something to read that is...!!!!!!!!

Happy sommarlov!

2011-07-01 @ 13:06:14
Postat av: Bror P.

Hej i sommarvärmen. Vi vill GRATTA Jacob på hans 15 årdagen på Söndag, ge honom en stor kram, fixar du det.

Soliga hälsningar

Peter och Nina

2011-07-08 @ 21:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0