Den blomstertid nu kommer...

Ja, så är den då äntligen här då, ja sommaren alltså!!
Jag menar egentligen att sommarlovet är här, sommarvärmen har ju redan infunnit sig, ja och även försvunnit...
Nu hoppas vi att den kommer och det för att stanna, helst heeeeeela sommaren!!!?
Denna vecka har varit hektisk, visst har vi haft det mysigt också, men även mysigheter ska/bör planeras... Elevernas sista strävan efter betyg har också varit en bidragande faktor till att det varit lite körigt ett tag, ja och att Lotta jobbat "ganska" mycket under stundom!!! Om det vill hon förstås inte att jag ska prata om eller kanske inte ens berätta om!!? Hon har gjort det SÅÅÅÅÅ bra och det utan vare sig några mallar att gå efter eller särskillt mycket stöd, nej, bara sjuss in i ugnen, ja bränn-ugnen!!!
Parisresan var ett andningshål för oss alla tror jag och vilken resa och vilken stad!!! Oh lala!!!
Vi gick och gick, ja och tittade på allt som var av intresse, eller som Jakob uttryckte sig när han fick frågan av Tina, "var det gångavstånd till det mesta (eller nått liknande)? Jaaa, mamma tyckte det...
Vi hade det magiskt och vi inte bara såg allt, utan åt en massa godsaker och jag, jag hann med att få mig en morgonlöprunda längs Paris gator och förbi bl.a Eiffeltornet, helt underbart!!!
När vi hade varit vid Eiffeltornet ena dagen, såg Jakob några grabbar, några år äldre än honom själv, spela basket på en utomhusplan intill tornet, varpå han frågade oss om det var okay om han gick dit och frågade om han fick vara med!? Ja, vi satt där och tittade och snackade i minst en halvtimme... Han är sååå jäkla skön min son, undrar vem han har det ifrån!?
Nog om Paris, då jag vill vända blickarna mot USA och närmare bestämt Boston...
Dels vill jag passa på att önska Amanda ett snabbt och framförallt bra tillfrisknande!!!!! Jag hoppas att allt blir bra med henne!!!?? Jag vill även gratulera en antagligen i det närmaste "galen" Bob!!! Ja efter att Boston Bruins äntligen vunnit Stanley Cup!!!!! Det är mitt och Jakobs lag också (antagligen för att Mumin finns där och att Bob påverkat mig som ung!!??) så vi är också glada!!
Nu ska jag ta hand om de mina ett tag, då Lotta är på skolbal och tjejerna håller på att göra sig avslutningsfina inför morgondagen!! TÄNK, nu har vi bara våra avslutningar kvar!!!!!!!
Ha en underbar kväll!!!
Ps. För er som ev fortfarande finns kvar där någonstans, vill jag bara säga tack, ja för att ni finns där och fr.a för att ni funnits där!!!Ds

Kommentarer
Postat av: Magnus

Va gött med ett livstecken på bloggen, fejan tröttar ut en...

2011-06-17 @ 12:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0