Sommarseeeeegheeeet...

Hallå i komputern!
Ja, som ni märkt så har jag verkligen tagit sommarlov från det mesta...
Den senaste veckan har jag inte ens varit på FB, ja inte så mycket iaf!!
Det snurrar på i en faslig takt trots att man är "ledig"...
Vi har haft två "gästfria" dagar under hela sommaren, så jag vet inte hur "ledig" jag egentligen varit!?
Det har varit skitkul den senaste tiden då bror T varit på besök, två rundor golf, en massa saker gjorda och allmänt myspys!!
Morsan har ju självklart varit höjdaren (sorry brollan) i frågan om besök, men det fattade ni nog redan!?
Nu ska vi packa och i morgon är det en sista Ölandsvecka som gäller och det efter att vi idag tagit emot nya "gäster" iform av C och V från Vallda! Vallda T spelar EM i golf utanför Helsingborg under dagarna tre och honom får vi träffa i höst!! Heja Thomas och heja Sverige!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0