SAGAS DAG!!!

Hej hopp!!
I dag är det Sagas nionde födelsedag och det är lite svårt att ta in, för tänk vad åren bara susar från och vips så har man bara vuxna barn omkring sig...
Hopppla hoppla, nu lugnar vi oss lite va!!!??
Än så länge hinner vi nog med att och vill ha barn och inget annat, för tids nog sitter vi där och gläds åt OM nån kommer hem och äter middag med sina "gamla" föräldrar... Eller så blir vi desto gladare om dom INTE kommer hem och äter middag, vem vet!?
Usch så tramsigt det blev nu!!
Nå väl, det är iaf Sagas födelsedag och jag ska bege mig hemåt för att fira hennes stora dag!!
Hon har redan fått en hel del presenter och fler väntas framåt kvällen och då kommer även moster Lena på middag, en middag bestående av lax, en god sås och färsk pasta!!
Vadå ingen födelsedagsmiddag!!?? Födelsedagsbarnet har själv fått spika menyn!!
Glass till efterrätt är även det en önskan från "grisen"!!
Så, ja om ni inte misstycker...  Nej, trodde väl inte det, ja då avslutar jag och drar hemåt!!
Ha en underbar kväll och ni får nog gärna ringa och gratta henne, det hade hon uppskattat!!

Kommentarer
Postat av: Bror P.

Hej bror, nu är vi där igen, jag försöker att ringa men det tutar bara upptaget hela tiden, så vi får väl gratta henne via dig om jag inte kommer fram. Grattis Saga 9 åringen.

Från fam. på Näset. Christopher och Lina har idag landat i Bang Kock i Thailand och sover där en natt för att ta sig vidare till Koo Lack 12 timmar i en buss för att söka jobb, annars får dom dra vidare i Thailand för jobb får dom enligt Chris. Hälsa födelsebarnet från oss.

P.

2011-01-20 @ 19:10:32
Postat av: Rillemannen

ja jäklarns, skulle ju ringa ju...inte läge nu va? Nä

Ringer imorgon. Gonatt

2011-01-20 @ 23:50:11
Postat av: el prof

Jag hälsade från er bror, men det är väl klart att det är upptaget mycket, många ville gratulera henne!!

Rille! Klart du ska ringa till henne i dag, jag hämtar henne vid halv två-tiden!!

2011-01-21 @ 08:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0