Onsdags-speed...

Tja!
Som ni vet så är det onsdag idag och ni vet alla, ja nästan alla, vad det innebär...
Stress, stress och sen lite annat skyndsamt!!?
Är hemma och vänder, käkar lite, ja en del av oss iaf. Jakob har ätit mellis och äter mer efter konfirmationsträffen.
Saga äter med Lotta, som jag förövrigt ska hämta, ja efter att jag lämnat Lovisa på Gymnastiken. Sen ska jag iväg på handbollsträning, ja även när Jakob inte är med... Sga har "bara" läxor och Lovisa, hon har redan gjort ? Jakob säger sig ha gjort det mesta och det brukar även det stämma, ja OM det mot förmodan skulle vara nån som inte gör läxorna på stört, så är det Saga... Hon har egenskapen att försvinna in i en lek och nästan inte hitta ut igen...
Dagen har varit alldeles i min smak, teori på förmiddagen och tekniska muséet på eftermiddagen!! Var inne i en gammal u-båt och fy f-n att sitta i en sån när det börjar bombas runt omkring en och det då man ligger på en trettio meters djup... Det du Mora-Nisse, det är skräck det!!!? "Mora-Nisse", dvs. Malins bloggnamn, kommer sedermera att nyttjas å det grövsta, nej jag menar alltid!! Hon kan själv förklara varför hon går under den benämningen...
Näpp, got to go!!
Catch you later!!

Kommentarer
Postat av: mumin

Nja..har tänkt lite på Malins nya blognamn, och det låter lite 'lantligt'..inte fint som El P and El Diva!

Kanske om vi skulle använda den spanska versionen här med...'El Esquiadora'..translated..the skier.

Just a thought.What ever.

2011-01-26 @ 19:34:05
Postat av: El Prof.

That sounds good to me!!

El Esquiadora it is!!

2011-01-26 @ 21:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0