Ojojojoj...

Tja!
Kom precis hem och inser att jag mest troligt kommer att få en och annan kommentar typ,
Hur fan mycket tror du vi pallar läsa!?
Jag somnade efter två rader...
Eller, jag har läst allt, jo faktiskt och hade skrivit ett långt svar och så fucka sig datorn och allt ba försvann...
Hur som helst, de allra flesta av er har redan givits möjligheten att både läsa, fundera och besvara delar av det inlägget där min text fanns med, ja iaf det mesta av denna text fanns då skriven...

Betänk...

Tänk er att ni fick dra tillbaka tiden för en stund
och ni fick välja precis när och vart ni ville befinna er?
Ni skulle dessutom ges möjligheten till en ny grund
hur skulle ni då tänka och vad skulle ni önska mer?
Om ni förändrade något i era nuvarande liv
skulle allt förändras, fast ni vet bara inte hur
kanske hade det i er blivit lite mer driv?
eller så pass mycket att ni satt fast i en bur
Det är ibland så lätt att önska sig nått annat
även då man inte vet hur det skulle kunna se ut
och man tror hårt på att, om jag bara stannat
hade allt varit bättre och jag fick min prinsessa till slut
men tyvärr slutar det allt för sällan på detta sätt
utan det gäller att gilla läget och ta det så nätt
och leva i nuet, med de förutsättningar man har
annars kan man snart stå där med rumpan bar
fly inte undan dina misstag då det alltid kan göras nya
nej, lär dig istället att inte trampa i samma "spya"
Var alltid ärlig och stå för dina beslut
ska du se att allt blir bra till slut...

Ha en skön tisdagskväll!!

Kommentarer
Postat av: El Prof.

Det kan även vara så, inte helt oväntat, att jag får "the silence treatment"...

Jag måste säga att ni varit ruskigt bra på att kommentera nu ett tag och ett bakslag var nästan väntat, fast ack så tråkigt!!

Tja!

2011-01-11 @ 17:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0