Nu vet jag...

Tja!

Nu vet jag hur det känns att vara "kändis" med ett ständigt blixtrande emot sig...
Var och fick de inre delarna av mina ögon fotograferade i morse och det efter att ha fått några droppar pupill-förstorare idroppat i vardera ögon!! alltså shiiiit va ljuskänslig man blev och sedan en massa blixtrande i vidöppna ögon, inte roligt ...
Nu är det således "bara" att invänta svar från ögonläkaren och sedan hoppas på att de kan få bort "skiten" som skymmer mitt synfält!? Har dock ingen aning om ev. risker, men om vi säger som så, att skulle jag få samma skräp i mitt vänstra (det friska alltså) öga, vetefan vad jag hade gjort!?? Jag hade mest troligt fått ställa bilen och en massa andra grejer hade fått stryka på foten...
Jaja, jag är på jobbet och synen har stadgats till det bättre igen, ja eller som innan alla "fotoblixtar" dundrade rakt in i "pastejen"...
Annars är det en relativt lugn dag på jobbet, ja lite som man önskar att det ska vara allt som oftast, eller!?
Har dessutom hunnit med att, på lunchen, ringa och boka simträning för Saga, kolla upp lite med handbollen, alltså pojkarnas handbollsträning... Vi tränar i Baltiska hallen, eller rättare sagt i "Gurkburken", en tillbyggnad till Baltiska hallen och de stänger då och då ute oss från träningar med orden att salen är bokad av andra arrangemang, något som stör mig duktigt mycket!! Varför ska våra killar behöva stryka på foten för att något arrangemang råkar tillstöta!? Det hade varit okay om vi fick reda på det innan säsongen drog igång OCH att vi blev tilldelade annan lokal vid dessa tillfällen!!?
Ja ja, måste kila, men ni har antagligen märkt att jag återkommer, jag brukar ju så göra...

Kommentarer
Postat av: mumin

Dood Luck El P. Risker finns alltid.Skall komma dragande med klisheen'you are young and strong'!

Don't you just hate when people do that.Urgh!

Jag avskyr också när ändringar händer, som man inte vet av innan(och som dom kunnat ordna om, om de ordnat det riktigt från början).Det hände ju det år jag kom över och vi hade planerat att se Lucia på Globen.I stället hade Idol tagit över.Very bad planning. Gud vad arg jag var.

Här sitter vi o väntar på en Mega storm till.Kommer in i natt säger dom.Enough already!

Chio!



2011-01-17 @ 18:13:45
Postat av: El Prof.

Shit happens, så är det bara!

Nu laddar vi för morgondagen!

2011-01-17 @ 23:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0