Nu é det söndagsnys...

Tja! lite trött efter gårdagens middagsbjudning, dock inte tröttare än att jag orkade med morgonprommisen på en timme, har städat min del av städningen, våttorkat golv, sprungit i fyrtio minuter, ja och kollat på mycket handboll dessutom...
Nu börjar dock orken att tryta och efter "Solsidan" på TV 4, samt en kvällspromenad med Smillan är det dax för bingen, ny vecka börjar...
Vet inte om nått är på G, lite nysningar samt rosslingar i maskineriet gör mig lite vaksam... Vi får se!?
God Natt!

Kommentarer
Postat av: syster yster

Hejsan lite trött efter helgen som var hur mycket som helst på jobbet, folk handlade hur mycket som helst eftersom det var ju första lönen efter julen.

Middag för My i Lördags var jättetrevlig tycker jag maten var god och det var ganska mycket folk på Jernet.

Vi var 11st, My, Alex o Anna, Peter o Nina, Thomas, Rickard o Katta o Julia och Jag o Arne. Jag tror att My tyckte det var ganska mysigt.

Börjar ni med nedräkning för att åka iväg till fjällen eller?

Ha en trevlig kväll.

Kram från syster yster

2011-01-31 @ 19:25:03
Postat av: mumin

..hehehe..vi har våra egna fjäll, right here in Marblehead 'nästan' 5 meter höga snövallar vid alla vägkorsningar..och lite här och där var plogarna snällt hopat upp vallar..bara att sätta på sig skidorna och så kana utför...oops..nej men har bilarna förkörsrätt på vägarna..eller..

2011-01-31 @ 22:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0