JAAAAAA, NEEEEEJ!!!

Tja!!!
Först missar jag nästan hela matchen och sen, när svenskarna är på G, jag då får vi (Sverige) utvisning och sedan är matchen historia... 29-26 till Frankrike och jag kan inte ens säga om det är rätt eller fel!? Fast, som jag förstår det hela, hade svenskarnas målvakter inte deras allra bästa dagar, något som verkligen hade behövts, samt att Gille hade "Gille" på svenskarnas mark och vilken fest sen... Det luktar VM-guld, dvs att de försvarar sitt GULD!!?
Varför missade jag då denna viktiga tilldragelse!? Jo, jag och Lovisa har varit och inhandlat nya mobiler...
Dom é fina...
Efter en god-god middag är det så dax för fåtöljen och lite fredags-mys!!!!
Vi hörs, i morgon då djävlar ska det krossas.... Ängelholmarna ska få be på sina bara...
Tjing tjing!!

Kommentarer
Postat av: mumin

You have me?

Did you not say Lotta got some 'super phone' från jobbet!!! Plus she already had a relativt new other one!

Och var det inte du som gnällde om en??

Confisiouser and conficiouser!

Väderleken idag!

Sunshine!!!!

2011-01-29 @ 17:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0