Grattis...

God morgon världen!!
En kortis bara!
Jag skulle vilja, ja medans jag kommer ihåg det, gratulera El Divas kära mor som fyller år just denna dagen, GRATTIS MIA!!
Hoppas du får en kanondag och att kvällen blir nått utöver det vanliga!?
Sen börjar "nedräkningen" även för dig, till vad har jag glömt, ja eller förträngt...

Nu é det jobbigt att lämna Smillan alldeles ensam, men både hon och jag lär väl komma över det också!?
Undrar vad hon tänker sig att hitta på i dag, ja medan vi är utflugna ur boet och jag bara hoppas att hon inte hittar på jäkelskap eller rent av rymmer...

Förövrigt måste jag säga att det gick smidigare än vad jag överhuvudtaget ens kunnat drömma om, ja att få alla i familjen att vakna, komma uppoch iväg till respektive skolor!
Nä, nu jobb!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Jag kan bara instamma i grattandet! Va gulligt av dig att komma ihag :)



Tack for den fina helgen med det mindre fina slutet (helt och hallet mitt fel... men anda) suck.. Men men, det var i alla fall en super mysig helg!!



Kram till er!

2011-01-12 @ 10:38:20
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: el prof

Kan bara hålla med dig!!

Vad blev egentligen knas med bokningen, hhar du fått reda på det?

2011-01-12 @ 11:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0