Ett nytt, helt orört...

Hej på er!

Så startar vi då alla ett nytt oskrivet blad, dvs. så till vida att det är ett nytt år som på olika sätt ska avverkas...
Jag vet inte om och vilka löften ni givit under nattens skälvande minuter runt tolvslaget, men frågan är OM och VILKA saker som är viktiga för dig och ditt välbefinnande under detta år, ja eller för framtiden!?
Själv har jag inga uttalade löften eller mål som jag "måste" genomföra till sista droppen, men visst har jag en del tankar om hur året kan tänkas genomföras...
Jag tycker själv att jag redan sköter mig relativt bra i de allra flesta fall...
Jag tror mig vara en hyfsad farsa, en rimligt god äkta man, faktiskt en riktigt bra lärare... Vidare så är jag ganska schysst mot Smillan, hör ungeför en gång i veckan av mig till min mor och kanske kunde bli bättre på att ringa mina syskon, men å andra sidan så fungerar antagligen telefonlinjen från båda hållen... Jag menar bara att vi syskon inte direkt ringt ner varandra detta år...
Nu ska jag fortsätta med pizza-baket och får återkomma i ämnet...
Vad har ni gjort för löften till varandra eller er själva? Det hade varit roligt att få ta del av dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0