Ett hundliv... dag 9

Voffgrrrrmorrrr!
Ja, som jag trodde och skrev om igår, tror ni att jag hade rätt eller rätt!?
Efter en något konstig morgon, ja husse körde iväg matte, ja jag var också med, sedan hem igem och vår morgonprommis, en lång rackare!
Väl hemma, var gubben  och Jossan kvar, ja en liten stund iaf... Sen försvann husse med dom båda, kanske blev han kidnappad, vad vet jag!!?? Kvar var "endast" barnen... Det är visserligen skönt att dom är hemma, MEN att husse och matte sviker, det är riktigt illa, ja Om nu husse inte blivit bortförd?
Annars har det varit en rätt schysst dag, Jakob har varit ute två gånger med mig och sedan har han och jag spelat X-box, ja jag har kanske mer titta, ja och absolut INTE sovit nått, inte en blund...
Tjejerna stack iväg vid lunchtid och brevbäraren avr sen idag!!
sen kan jag meddela att han, ni vet killen som jag skrivit om, gick förbi med sin matte och tror ni at jag blev besviken då!!?? Han kanske har ett fint inre, men det yttre... Kalla mig gärna för fåfängd, men man kan inte va tillsammans med nån som ser ut som värsta sjuvägskorsningen heller!!
Det har faktiskt varit mycket liv och rörelse utanför vårt hus, ja både hundar, katter och en massa fåglar, rätt skoj faktiskt, ja att vara lite själv hemma och få tid över till annat...
Nä, nu ska jag "vakta" lite, i saccon tror jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0