Ett hundliv... dag 28

vov!
Nu är det allvar...
Dom vänder och vrider på allt...
Jag tror att det snart är mig de vänder och vrider på,
ja kanske också äter upp!?
Vet inte om det är Thailändarna de pratade om innan, ja Kungen och Drottningen!?
Lester är oduglig, jag känner hans doft ända upp hit, ODUGLIG!!!
Ska nån rädda Monarkin så är det upp till mig!!!??
Jag planerar att skrida till verket alldeles straxt, vid midnatt, ja eller så snart de haft avlösning och de nya vakterna går sin rond... Jag ska passa på att smita iväg då, jag har förstått att det nu på natten är minst aktivitet då!!
Du har rätt Pippin, Lester är bara en jakthund och duger inte riktigt till i dessa ärenden, då får vi tuffa ta tag i saker och ting, för ut, ja det ska dom, kungligheterna alltså!!
Nu, radio och telefontystnad...
Önska mig lycka till...

Kommentarer
Postat av: mumin

..Spss..PaT to Gray Shadow..come in..just read this message.

Beware,de är inte fredliga Thailändare,utan Egyptier on the warpath!! Mycket farliga och desperata.

Deras ledare Mumbasa har fallit...ok ok Pip,fel namn,Mumbasa var i Lion King,denna heter Mubarek..se nästan samma, och båda är i Africa..så pipe down Pippin.

Så gå försiktigt.

Jävla Lester som luktar.Ger de honom inte bad.. eller.Men de tvåbenta är ju inte kända för sin känsliga nos..som vi.Så kanske det går bra ändå.

Säg bara till han ,så han inte släpper lös nån fis,nervös som är.För då är det kört.

Over and out.

PaT.

2011-01-30 @ 18:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0