Ett hundliv... Dag 26

Ha!
Snodde Carl-Philips mobil och har således möjlighet att nå ut till omvärlden, men bara en kortis, för vem vet om dom spårar upp mig?
Här på slottet hände något konstigt igår, iaf fattade jag det som att det var igår?
Kungen skulle iväg och träffa bekanta och gjorde så också.
När han klivit in i limmon och åkt blev det fart på slottet, vakterna fick order om att varken släppa in eller ut någon och att absolut inte prata med någon, m.o.a munkavel på!!
Det kom män i uniformer med fler stjärnor och annat än det finns stjärnor i himlen...
Drottningen och hennes barn, samt hela personalstyrkan hade blivit förda ner i fängelsehålorna och det var bara jag kvar, då Lester inte hann gömma sig när slottet stormades.
Just nu håller männen på att installera en massa maskiner, allt ifrån datorer till något som jag tror kan vara vapen!? Jag törs faktiskt inte röra mig för tillfället och vågar heller inte fortsätta skriva för stunden, men ska försöka återkomma lite senare?
Det konstiga är att de låter lite som en del av husses förra elever, ja dom talar så konstigt?
Jag vet inte hur dom pratar därifrån Tuck och Pip kommer och kanske är det deras President som kommit hit!?
Nu kommer dom hitåt och har nån konstig manick som de svänger fram och tillbaka!!
Voff

Kommentarer
Postat av: mumin

Härligt att du kunde sno hans mobil.

Men det låter faktiskt lite allvarligt över där! Och det är definitivt inte våran pres som har nåt med det att göra, ej heller är han där, för vi såg honom på TV'n..och han pratade o pratade o pratade.Gud vad de tvåbenta kan hålla på.Ibland tycker jag de borde bära dessa halsband de sätter på oss då vi inte skäller för mycket.

Men du, en manick som dom svänger fram o tillbaks??

Såg en gång ett TV program där de använde en sån inne i en kyrka.Men det rökte lite från den manicken! Du sade inget om nåt sånt.. eller.

Skall kolla med Pip.

Oh du , du vet bara inte hur bra du har det som inte behöver dras med en kattjävel i huset.

Nu sitter han uppflygen på bokhyllan och sjunger för full hals..'spacekontroll to Major Tom..Tucker got the wrong end of the stick..padom..'again!!!

Var är matte när hon behövs, hon skulle minsann få ned han lickety slit.

Ok, Pip, så vad är det då, den där manicken?

Aha a metal detector!? Hm. But why?

Not a clue he says.Big help you are.Ouch don't bite.

Jaha då får vi väl vänta på vad som kommer att hända.

Men vid detta lag tycker både Pip o jag att det är dags för dig att smita.Låter alldeles för farligt för en liten hund tös!

P and T.



2011-01-28 @ 04:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0