Ett hundliv... Dag 23 (men vem räknar)...

Voff!
Jag har bara en riktigt kort stund, de är runt omkring mig mest hela tiden och mycket riktigt så befinner jag mig på slottet!! Jippie!! skulle säkert en del av er säga, MEN OM man nu hellre vill vara hos sin farmor eller snarare hemma hos husse och matte igen, så är det inte världens bästa ställe!! Dessutom hörde jag stor-husse (Kungen alltså)prata med Lesters matte nått om Thailand, äta hundar och Statsbesök!! Jag har onda aningar om detta och jag vet inte om det där med hunden och mat innebär att jag... Nää, jag törs inte ens tänka tanken!!?
Dom är annars väldigt snälla och gosar mycket med mig, fast som sagt...
Nääää, nu kommer det nån igen, måste fundera på att försöka smita ifrån detta ställe!!?
Voff på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0