Ett hundliv... dag 21

Voff!
Har endast tid för ett kort inlägg, det är vakter och annat folk runt omkring mig hela tiden, ja nästan iaf!!!
Vad är det du säger, förlåt skriver Tucker, skulle jag vara på slottet, hos kungen!!??
Jag tror nog att du hade gjort bra i att INTE slicka i dig det din matte dricker av, du verkar ju vara helt yr och Pippin verkar inte vara bättre!!?
ker jag nog att dom ser rätt så stora ut, men tänk om det är så att du har rätt... och jag fel!? Hmmm, det här måste jag fundera lite på och så ska jag försöka komma på nått sätt att ta reda på vart jag är!?
Lester har jag inte sett sen jag kom hit, fast jag hörde nån prata om jakt och Lester... Kanske kan han strö lite ljus över alla de frågor jag har!?
Kungen och slottet... Du é för rolig du Tucker!!
Oppps, nu kommer det nån, voff!

Kommentarer
Postat av: farmor

Hej alla nära o kära.

Vill bara på detta sättsäga att jag undanber mig all uppvaktning på min födelsedag.

Dom flästa läser väl Görans blogg så jag tyckte att det var ett bra sätt att medela på.

Hälsningar till er alla.

2011-01-23 @ 15:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0