Ett hundliv... dag 11

Gruffgruff!

Inte roligt längre, nu é det inte en käft hemma och riktigt tråkigt, ja inte ens husses sko är rolig att leka med...
Om det nu är som det var innan, ja innan alla helt plötsligt alltid var hemma, kommer min älskling Lovisa att komma hem först och då kommer svansen att gå så snabbt att hela bakvagnen rör sig!!
Av henne får man en riktigt skön promenad! Är det däremot Jakob som kommer först, blir det en "löprunda", fan jag hinner knappt stanna och pinka ju...
Sen kommer husse hem och då har jag hunnit busa av mig lite med barnen och vilat lite, så då är det roligt och skönt att komma ut igen!
I dag har det varit så långtråkigt att jag t.o.m hämtade upp en gammal boll som Jakob hade nere i källaren, fast det är inte roligt att spela själv...
Måste erkänna att jag inte varken kan klockan, eller har koll på tider särskillt bra och kan således inte säga hur länge jag måste vara ensam, men det känns som, ja som flera dagar ibland, eller om det är några minuter!?
Nää, nu måste jag sluta, nån kommer genom porten och in på tomten, JIPPIE!!!!
Voff voff voff!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0