Ett hundliv... dag 10...

GRRRRRRR!
Idag är det en riktigt lusig dag och jag har nog börjat förstå att saker och ting åter förändrats och INTE till det bättre direkt... Jakob är visserligen hemma, men han sitter och jobbar med nått hemarbete och när han väl reser sig så är det bara för att landa framför TV-n och hans X-box, sååååå himla tråkigt!!!
Han har varit ute och gått två okay rundor med mig, men sen har han inte tid att busa alls och när husse kommer hem ska jag ignorera honom totalt, inte den minsta svansviftningen, ingenting!!
Jag har dessutom varit nere i källaren och tagit hans joggingsko och tänkte kanske bita sönder den lite, men den luktade fööör illa, vad är det han gör med sina skor!!?
Kanske ska prova en mattes dojjor istället?

Nu har Saga kommit hem och vi har busat runt en stund och jag är på lite bättre humör, fast husse ska bli ignorerad ändå, ja matte oxå för den delen!!
Just nu satte sig Saga framför TV-n i vardagsrummet, kanoon, då ska jag dit och mysa lite!!

Nu komer det nån i porten!! Nu kommer Lovisa!! Henne kan jag kanske lura ut på en liten prommis!?
Fasiken oxå, hon frågade Jakob om jag varit ute nyligen och det sa han att jag varit, oschysst alltså!!
Jag ska bita sönder Jakobs X-boxsladd i natt!!?
Ja ja, jag får väl lägga mig tillrätta och vakta lite till då...

Zzzzzzzzzzz, zzzzzzzzz morrrrzzzzzz grrrzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0