Big business...

Tja!

Idag har jag besvarat nått som kan bli en riktigt häftig och lönsam för hela familjen!!
Det kommer att medföra en del arbete, dock inte mycket mer än det "arbete" jag redan lägger ner, fast det är bara den ena biten och den andra delen av avtalet behöver vi i sådant fall jobba lite mer med!?
Jag anser förstås att vi redan är hyfsat bra på den biten också och sedan att barnen gärna delar vår glädje i detta gör saken absolut inte sämre!!
Vad det än så blir det Big business, ja OM jag/vi får möjligheten...
När svaret på detta kommer vet jag faktiskt inte, men ni blir de första att få reda på det...

Kommentarer
Postat av: mumin

I won't hold my breath, that's for sure,due to your past habit of leaving us sitting up there on the 'waiting' fence for ever.

But what ever it is.

YOU GO El Prof.

2011-01-28 @ 04:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0