Värsta språket...

God morgon!

Värst va mycket stavfel det blev i gårdagens nattliga inlägg, ja t.o.m mer än vanligt och om sanningen ska fram, är jag inte den som korr.läser det jag skrivit.
Jag tror dock att ni förstår det mesta som jag plitar ner på och i computern och hade det varit på nått annat sätt hade jag säkert fått reda på det...
I dag är det Mumins födelsedag, tänk att hon blir 31!!?? Ja, åren går och inte blir vi en sekund yngre heller...
I går blev det ändrade planer och istället för simning blev det 7 km i spåret och med Smillan springandes kring mina fötter, det är sällskap det!! Fast jag blir ibland lite "trött" på henne, då hon har en tendens att, vid minsta lilla uttalsläge från min sida, falla bakåt i "ledet" och helt plötsligt befinna sig 10-20 meter bakom och se strykrädd ut... Jag kan säga nått i stil med; KOM IGEN NU SMILLAN och då med lite gåpåig ton kanske, varpå hon genast...
Hur som helst, löpningen fungerade okay, ja min ryggvärk blev kanske inte bättre av löpningen, men under stunden jag sprang och rör mig, försvinner den värsta smärtan...
Ha en strålande dag!!
Nu é det fredagsmys!!

Kommentarer
Postat av: Mumin

Eftersom det är min födelsedag i dag skall jag vara snäll mot alla.Snicker snicker!

Även El P.

Life is short.Eat cake!

2011-02-11 @ 17:33:07
Postat av: Rillemannen

DUUUU, Se nu till å spara rykken till SIIID ÅKNINKEN FYFAAAN

perkele



Sitter uppe å kollar foppas debut match, vi får se om det är värt å se hela eller inte. Väntar just nu på andra perrisen. puss

2011-02-12 @ 02:00:54
Postat av: Mumin

Hangover big time.No comments.

But what a party!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!WOW!

2011-02-12 @ 17:39:08
Postat av: Mr T

Grattis Mumin, se till att njuta av den :-)

Hmm hangover... då tyder det på en BRA fest :-))



Vaddå Siidåking, jag tycker det låter löjligt!!

Hålla på att fjanta upp o ner i en lite backe..!?



Näää tacka vet ja o gå upp snor tidigt och stångas med en massa inkompetenta bilister på väg till jobbet, de e kärlek de... eller "hmm" ja kanske inte!! Nää ja e bara lite avis på er som skall upp till Sälen o bränna lagg :-(



Själv får man bara jobba jobba jobba jobba.....



Kram på er alla



2011-02-13 @ 18:58:43
Postat av: Josephine

Hmm, kara Mr T, akte inte du skidor relativt nyligen? :) Tacka vet jag oss som inte satt foten i ett par pjaxor pa 4 ar... det ar vad jag kallar fusk!



Kram

2011-02-13 @ 21:35:49
URL: http://wollworld.wordpress.com
Postat av: el prof

Tror faktiskt att man får det man förtjänar, nästan alltid...

Mumin, efter en en sån röjarkväll/natt, ja då förtjänar man säkert lite huvudvärk...

Bror T, ja, du har så mycket resor, skidor, golf och annat som du redan avverkat, ja du förtjänar en hel del arbete, så enkelt är det...

Jossan, vad har du gjort för ont som inte fått åka skidor på 4 år!!??

2011-02-14 @ 15:53:59
Postat av: Anonym

Det handlar om prioritering här i livet.

2011-02-14 @ 21:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0