Världspremiär...

God kväll!

Så har man då åter varit på världspremiär och denna gång var det i filmens tecken!!
Vi (publiken alltså) fick se tre filmer, ja och självklart lite extraklipp från det som klippts bort, ja som tabbar och dylikt... Vi fick se Lovisa i en av huvudrollerna och dessutom som idéskapare till manuset i filmen "Mordpatrullen" där hon spelade en person som drog fördel av att ha narkolepsi, dvs att hon kunde somna vart och när som helst. Fördelen var att hon i sömnen, kunde drömma om vad som hänt och vilka som blivit mördade osv...
Denna film kan jag verkligen rekomendera!
Denna kväll var annars till en början tänkt att bada bastu med "Gossarna", ja innan jag insåg att det faktiskt var handbollsträning och det är ju mitt "jobb", ja utanför jobbet alltså!! Detta arbete fick dock stryka på foten för filmpremiären, det är inte varje dag ens barn gör entré i filmens värld, ja Hollywood nästa säger jag bara!!
Nu, en Ristretto!! Det piggar alltid upp en...

Kommentarer
Postat av: Rillemannen

ÅH, den måste man ju bara se

2011-02-09 @ 23:27:52
Postat av: Mumin

När är premieren här?

2011-02-10 @ 00:44:30
Postat av: el prof

Vi har beställt filmerna, ja det är tre filmer till priset av en, NICE PRICE YOU KNOW!!

Rille, ni kanske ges möjligheten att se den i Sälen.

Mumin, vi får se vad vi kan göra, jag vet ju vad det är för dag i morgon...

2011-02-10 @ 08:47:07
Postat av: Josephine

Wow, varldspremiar. Det later sa New Yorkigt :) Grattis!! haha kram

2011-02-10 @ 14:28:12
URL: http://wollworld.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0