Uppdatering, om än...

Tja!
På sydfronten, mycket nytt!!!
Lovisa är på resande fot - weekend i den kungliga hufvudstaden med Lena.
Jakob har överträffat sig själv, på flera sätt (tyvärr) och påvisr inte så lite djävlaranamma på handbollen, ja riktigt taggtrådsmässigt, KUL SOM FAN!!!
Saga tar sig själv till skolan i dagarna två, ja annars också men just nu när Lovisa är bortrest får hon klara sig själv... Vi lämnade huset gemensamt idag, men annars är tjejerna fantastiska med varandra och månar verkligen om att ha det bra tillsammans, ja Jakob finns ju också med, MEN Lovisa tar stort ansvar för både Saga och Smillan!!
Lotta har det hett om öronen och håller på att finna sin plats i livet... Rutiner ska trimmas in, lärare ska tuktas, de gamla rektorerna har daltat med lärarna som nu försöker lämpa av deras "apor" på Lottas axlar... Tror INTE det va!!?? Jag är helt säker på att hon är rätt kvinna på rätt plats, fast kanske inte på "rätt" skola!? Vi får se hur det går, men jag tror att OM Lotta och övriga i ledningen kan finna strukturer som godtas av de allra flesta, kommer skolan att bli riktigt bra och OM inte, får hon söka sig till nån annan skola, ja det är åtminstone min åsikt.
Annars är det rätt tight just nu, Lotta jobbar lite mer än vanligt och således blir mina uppgifter något fler för tillfället, men det hade jag nästan räknat med...
Själv försöker jag komma in i nån form av rutin beträffande träningsupplägg, men än så länge har det inte fungerat så himla bra... Lite träning blir det, men långt ifrån nån kontinuitet...
Nått roligt är att den sk. VM-effekten verkligen har slagit ner som en bomb på vår träning!!
Just nu har vi 32 killar som svettas, tokkör och vill, spela handboll och tolv av dem är nybörjare och således har några gånger att få känna sig för om handboll är nått för dem?
Nää, nu måste jag återgå till arbetet, möte om några minuter!
Vi ses och hörs!

Kommentarer
Postat av: mumin

Good Luck Lotta.

It's never fun to be the one picking up the pieces of the mess somebody else made.

But if anybody can, it's you.

Just don't be afraid to step on toes.

And even boot the useless out of the system,slowly bur surely.

There is always others waiting for an opportunity.

Raise the bar high.

Love.

Mumin.

2011-02-04 @ 16:39:31
Postat av: Bror P.

Petimetern. Jag tror inte du menade hundarna utan våran släkt, hissar och annat.

P.

2011-02-05 @ 10:11:44
Postat av: Petimetern

Hej Bror P,



Tyvärr fattar jag ingenting? Vad har jag nu sagt? Hundarna, er släkt, hissar???



Fortsatt trevlig helg!

2011-02-05 @ 22:07:35
Postat av: Bror P.

Du har inte sagt något fel, jag kanske var otydlig och jag hoppas du vill komentera vidare på brors blogg.

P

2011-02-06 @ 14:00:19
Postat av: mumin

Oh Bror P, du är för rolig.

Och tack Petimetern, jag hade precis samma tanke när jag läste 'bro's' inlägg. Vad pratar han om?

Har jag missat nåt igen.Vems hiss är nu på stopp?

Men nu är allt klarat upp.

Det är tydligt att det inte är vi som har hiss stopp! Hi Hi!

Love you Peter! And PLEASE ,Keep writing.

Mumin.

2011-02-06 @ 17:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0