Nu é det slut på veckan...

Tja!
Nu är det fredagsmys, NÄÄÄ VECKOMYS!!!!!!!
Ojojoj vad vi alla i familjen sett fram emot denna ledighet, i synnerhet när det är skidåkning på gång!!!
Förutom den relativt långa bilresan (c:a 9 timmar, ja eller 80 mil), är barnen riktigt taggade på skidåkning!!
detta finner jag som en mycket trevlig sak, ja då jag och Lotta känner likaledes, kul när alla enas om nått!
Sen kan man ju alltid hoppas att vädret ler mot oss när vi befinner oss på plats i Stöten, det är än trevligare att ha ett hyfsat eller bra väder, ja även om det är av mindre vikt...
Nää, nu ska jag runda av och slutföra mina sysslor så jag kan starta min ledighet!!
Vi ses och hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0