Nära nu...

God morgon alla glada!!
Och ni som inte är glada, ta och skärp till er, det tjänar föga till att gnälla och småputtra, ingen blir gladare av det...
Nu är det riktigt nära, närmare bestämt en och en halv dag kvar att arbeta och sen en handbollsmatch att klara av, ja och lite annat smått och gott... Sen jäklar i min låda är det skidåkning, mer skidåkning, mys, mer mys, sen ytterligare lite mys, god mat och dryck, ja och allt annat helt underbara grejer vi kommer att hitta på, fy f-n va skönt!!!!!!!!!!
Jag hoppas att Rille och Katta har datorn med sig, så jag kan hålla er informerade och uppdaterade, om så inte är fallet får jag köra det i mobilen!!?
I dag är det halvdag, dvs. det ska komma en reparatör från Telia och sen hoppas jag verkligen att både telefon och uppkoppling ska fungera!!?
Det är skrämmande va beroende man blivit av att ha möjligheten till att nå ut till världen, ja och andra få tag på oss...
Näpp. nu måste jag jobba de få timmarna jag är här idag, ja reparatören kommer redan 12.30, ahhh så synd...

Kommentarer
Postat av: Mumin

I'm reading..but not writing.

Not in the mood.

I guess this frigging winter finally got to me.

Spring..where are you?

Och ifall min skrivar anda inte kommer tillbaks innan ni åker.

Happy Skiing!

2011-02-17 @ 16:42:54
Postat av: el prof

I totally understand you and actually feel the same way!! Well, refering to Malmö, NOT Sälen!!

After our skiholiday I would gladely have Spring knocking on my door!!

2011-02-18 @ 08:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0