Mellandag...

Hej!

Idag är jag lite mitt i mellan...

Mitt i veckan, det är ju lill-lördag
Mitt i smeten, dvs. kittet eller navet i mångas liv...
Mitt i skoldagen, ja eller faktiskt mer mot slutet...
Mitt i livet, ja eller inte...
Mitt i blogglandet, dvs. mellandagsinlägg...
Mitt i lustans glada dagar, dvs jag skulle hellre vara ute och cykla i dag, solen skiner och vårkänslorna rusar...
Mitt i känslostormen, då jag verkligen ser fram emot kvällens världspremiär (Bio)...
Mitt i all galenskap, ja allt mellan himmel och jord som man förhåller sig till under dagarna här på skolan...
Mitt i träningsplaneringen, dvs. jag försöker styra upp mitt träningsliv...
Mitt i REHAB-arbetet, tråkigt, men ack så nyttigt!
Mitt i allt, ja som har med mig och mitt att göra...
MItt i topp... NEJ FAN, jag är i och på TOPPEN!!
Ha en bra dag!!


Kommentarer
Postat av: Mumin

Mitt i snöblasket.

Mitt i isfältet som kallas parkering.

Mitt i sortering av garderober.

Mitt i väntan på våren.Minst 6 veckor till.

Mitt i en 'feeling good' bak terapi session.

Mitt i klippande av vassa kattklor.Halva gjort.

Mitt i 'shall vi go out for a drink tonight' or not.

Mitt i El Professores blog.Oops!Better get out.

2011-02-10 @ 00:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0