Last tango...

Så har då de sista åken genomförts och skidutrustningen är tillbakalämnad, det känns tomt...
Nu väntar en sista bastu, ja efter lite snacks och en bira förstås, sen ska vi packa lite...
Bilen ska packas och det för att vi drar vid fem-snåret i morgonbitti!!
Förhoppningsvis kommer vi undan danskar och andra farthindrare på vägen och kommer i lagom tid till lunchen i Vallda!? Efter det bär det söderöver igen och den skånska myllan! Nu tror och hoppas jag att våren knackar på dörren och vi får lite skönt väder, ja och så längtar jag efter MIN SÄNG!!!
Vi pratar redan om nästa år och vi vet ju fortfarande inte OM det blir nån skidåkning nästa år, ja vi hade ju tänkt göra en USA-resa under sommaren 2012... Vi får se hur det blir med allt, just nu känns det som att vi INTE kan avvara skidåkningsveckan nästa säsong, men som sagt, vi får se hur det ser ut lite närmare beslutardagen...
Vi har iaf. haft en helt underbar vecka och jag tror att alla närvarande är mer än nöjda med aktiviteterna, maten, dryckerna och snacksen som inmundigats!!!?
Vi ses och hörs snart igen, ja då från Malmö!!
Joddlarhälsningar från Stöten!!

Kommentarer
Postat av: Mumin

What goes up must come down..except ones age of course....but definitely all you 'slalomers' must hit the bottom of the hill sooner or later, and so your day has come.

Welcome back!

2011-02-27 @ 17:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0