Heder, utlandsvistelser och simning...

Tja!
Ojojoj, en kanondag på jobbet, om än något pressad...
Många deltagare, en föreläsning om hedersrelaterade patriarkaler och materiarkat och hiearkier mm.
Sedan möte om kommande händelser inom E2C, så som praktik i Ungern, Studieresa till Scottland och Youth Summit i Budapest till sommaren och om vilka deltagare som ska få göra vad...
Vi hann även avhandla en del andra saker på mötet, så som att vi växer och ska starta en eftermiddagsgrupp inom kort...
Straxt ska jag hämta upp Lotta och sedan skjuss iväg på simträning, dels för Saga, men även för oss andra!!
Skönt att slippa springa i detta väder, det regnar...
Bye the way, Mumin, vi har snöfritt och i helgen var det nästan så att golfklubborna åkte fram...
Jag lär inte ha några problem med att använda hojen framöver, ja från och med i morgon faktiskt!!
Varför jag inte har cyklat dessa dagar!? Jo, det har varit en del saker att ordna och då har bilen fyllt sitt syfte, ja som att jag och min kollega var på IKEA och shoppade lite muggar och annat smått och gott...
Jag är nyfiken på hur det gick för Malin idag, är inte ni det? Undrar om hon tog Mumins råd och gick in och läste mina inlägg om kompetens!? Jag tror inte hon gjorde, men att det gick bra ändå!!?
Näpp, nu ska jag "stämpla" ut och hämta Lottisen, ha en underbar kväll och glöm nu inte bort att det är fredag i morgon!!!!

Kommentarer
Postat av: Mumin

All together now!

Ingen föreläsning om hedersrelaterade saker och ting.

Please. You just loose us.

Well ok, en liten föreläsning skadar väl ingen.

Men du, såg att en 'missing person' has been found found.Incredible.

Men skulle du inte köpt en tandem bike.Det hade varit en syn för de blinda..du framför och Lotta bakom. Och en lite större korg for Smillan.

Ja eller vem nu behövde skjutsas vart eller när.

And now to pick up my 'heart'..lilla Mia.But in my car.

Happy happy.

2011-02-10 @ 18:30:02
Postat av: El Prof.

Det bidde ingen simning för mig...

Jakob ville följa med och jag tyckte att den där lilla fyrbenta saken hade varit ensam nog länge idag.

Det blev en joggingrunda på omkring 7 km istället, i duggregnet, riktigt uppfriskande faktiskt!!

Nu har jag Kylling i ugnen och riset på spisen och snart kommer badankorna hem, längtar efter dom!!!

Tjolahopp!!

2011-02-10 @ 19:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0