Fredagsmys...

Nu é det fredagsmys för alla dom som egentligen har det alldeles för bra och för dom som bara kan drömma om att ha det som vi har, ja för dom är det antagligen bara en helt vanlig skitdag...
Jag tror att nästan alla förtjänar att ha det bra och är nästan lite förvånad över att det ska behöva vara så många som inte har ett hem eller åtminstone ett hyfsat liv...
Jag vet att det låter naivt, men jag har i mer än tio år jobbat med samhällets baksida och är övertygad om att det inte skulle behöva vara så som läget är...
Jag tänker främst på alla de barn som behöver leva i någon form av misär, de har ju inget val och får en så jäkla risig start, ja en start som man inte ens önskar sin värsta fiende, jo kanske de allra värsta idioterna...
Vet inte om ni tittat på nyheterna idag och då främst de lokala? Det var riktigt fina bilder och ord från återinvigningen av Sofielundsskolan, ja där Lotta jobbar. Det var en riktigt bra dag för skolan och eleverna skötte sig bättre än bra!!!
Näpp, nu är det mat!!!
See yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0