Ett hundliv...

Vovvvvvyyyyllllll!
Jippie!! Vi ska åka bil någonstans och jag som gillar att åka bil!!
Jag undrar vart vi ska, ja och hur länge vi ska vara borta?
Jag tycker att dom packar in ganska mycket i bilen...
Ähhh, jag ska försöka att bara njuta av resan och sällskapet, min bror är ju med mig!!
Vad är det värsta som kan hända!!? Att dom/vi ska flytta eller!?? Hahaha, det var en rolig tanke!!
Jag hör av mig när vi är tillbaka, ja hemma hos Stisse alltså, ja och sen ska jag bara över bron till farmor!
Det är nästan så at jag kan vädra henne här i från...
Voff


Kommentarer
Postat av: Petimetern

Ha en riktigt härlig skidvecka! Vi längtar sååååå tills det är dags för oss att åka iväg. Vi får dock vänta ett par veckor till. Då bär det iväg till Tandådalen.



Kör försiktigt!

2011-02-18 @ 20:00:49
Postat av: Petimetern

Oj oj oj! Nu lyckades jag kommentera fel blogg igen....



Smillan, du får givetvis också ha en trevlig resa med din bror...vem är föresten Stisses husse?

2011-02-18 @ 21:27:19
Postat av: Smillan

Jag tänkte att nu kommer nog Mumin farande med en och annan pekpinne, men hon verkar vara lite vintertrött och således tror jag att du klarar dig denna gången?

Visst ska vi ha en helt underbar skidvecka, finns inga andra alternativ!!

2011-02-18 @ 22:58:49
URL: http://logowoll.blogg.se/
Postat av: Mumin

Jup..Perimetern..time to get new glasses!

Samma gamla pekpinne!

And I think I can see where Smillans trip is going.

But I'll keep quiet.

2011-02-19 @ 15:07:55
Postat av: Mumin

Oh me God..äntligen har matte satt på datorn lite.Hon har varit helt bedrövlig på senaste tiden.

Hör henne prata med grannen om 'vintertrötthet'??Vad fasen är det?

Och så har hon varit mycket upptagen med 'flickorna'!

Hm, fast både Pippin och jag själv älskar dem.

Speciellt den lilla .Hon är för gullig.Hon älskar att spela sitt lilla piano, och då sjunger Pip med!!! Det är en syn måste jag säga.Säg bara inget till Pip, om att han är helt 'tone deaf' ,för då flyger hårtussarna kan jag berätta.Jag har lärt mig att bara nicka o le!!! Det är bara så mycket hår man kan förlora.

Och den mellersta är alltid redo att ta ut mig på långa promenader.

Den äldsta kommer in i tonåren! Vad det nu är!Men det måste nog ha något med telefoner och andra manicker och små lådor att göra, för hon leker aldrig med oss mera när hon kommer över, utan sitter bara med näsan i nån liten låda i handen????Eller en bok! Samma sak.Inne i sin lilla värld.

Åtmistone kan Pip hålla en konversation gående när han tittar på TV.

Men du Smillan.Ja nu är du ju 'gamla Smillan' igen. No more Gray Shadow.Hon lämnade sin mantel på slottet.

Pippin har koomit till den slutsatsen att 'man faktiskt inte kan lära gamla hundar nya tricks'!!!

Han bara fnyser av förakt för dig och ja,oss hundar i allmänhet..

'Att hon inte lärt sig än att inte bli inblandad med en ny fyrbent till'.

'Det skulle ALDRIG en katt gå på'.

Jag å andra sidan måste säga, att jag skulle nog gjort samma misstag, och speciellt om jag hade haft turen att hitta nån av mina syskon.Men det hade nog varit ett underverk det, för de är splittrade över hela stora USA.Jag var född nere i Missouri och flög upp till Boston när jag var 8 veckor gammal.

Kommer väl ihåg hur all flygpersonal kelade med mig

och till och med tog mig in till honom som körde planet.Very scary!

Pippin hade tre systrar.'Good riddance' säger han.Girls..pwuh!

Jag tror nog han saknar dem lite i alla fall och vore säkert glad om han mötte dem igen nånstans här i Marblehead! Så det så.För de var födda här.

Hm, han vet inte vem hans pappa är för hans mamma var lite lös och fri med sina varor!!Det är nog därför han varnar dig så mycket om sånt och vad som kan hända.

Men nog om oss.

Hur är det med dig?

Och var är du/ni?

Skriv!!

Pip och Tuck!

2011-02-26 @ 16:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0