Ett hundliv... fortsättning...

Voff på er!!
Ni kommer inte att tro mig, men jag är på Djurgården och bor tillsammans med han, Stisse, som jag pratade om senast... Va, kommer ni inte ihåg att jag var på väg till farmor och stötte på en Dvärg Schnauzer och hans husse?
Det visade sig vara min bror!!!? Tänk att jag har en bror som bor i Stockholm!? Jag var bara tvungen att stanna lite hos honom. Det visade sig att dom bor på Djurgården och hussen jobbar tydligen med något dramatiskt eller nått sånt, ja konstiga tider har han iaf! Jag tror att han jobbar nån form av skift för han är ofte borta på kvällarna. På kvällarna brukar vi, jag och Stisse ligga och snacka om allt möjligt och hur vi hade det den korta tid vi var tillsammans, ja innan vi blev hämtade, en efter en, tänk va världen är liten!!
I morgon ska jag försöka ta mig vidare tror jag, kanske börjar dom undra vart jag tagit vägen, jag tror att dom där hemma saknar mig?

Stisses husse kom hem för en liten stund sen och berättade att vi skulle göra något spännande i morgon och det kan jag ju bara inte missa, så det får bli att leta upp farmor nästa dag...
Jag undrar såå vad det kan vara för roligt vi ska göra i morgon? Dom är jättesnälla mot mig och vill gäna behålla mig, ja dom har satt upp lappar i området, men dom kommer ju ingen av de mina att titta, så skulle jag vilja...
Nää, jag längtar efter husse och matte, barnen, farmor och alla andra, usch nu fick jag hemlängtan!!!! Nä, vi hörs i morgon eller nästa dag?
Vov!!
Just det, Stisse hälsar!! Han kommer faktiskt ihåg husse och Jakob och han tror han kommer ihåg matte också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0