Ett hundliv... Dag? vem bryr sig?

VOFF!!
Har ont om tid...
Vi lever, men knappt...
Lester den dumme djä...
Han blev kvar i hålan, kan inte hjälpas...
Vi är ute, med ändå inte helt...
Alla dessa tunnlar...
Frågan är vilken som leder ut...
Militären söker efter oss, vi har hört dom...
Om vi kommer ut, hur ser det då ut, militärer överallt eller...
Vi börjar bli trötta och Carl-Philip bara klagar...
Drottningen är stark, inget bölande på henne inte...
Har försökt blogga och skicka meddelande...
Dålig mottagning...
Tack för ert stöd...
Vi måste klara detta...
Vet inte hur länge till vi orkar...
Egypten? Kan det vara dom som är här...
Snöstorm, här är det bara vatten och tunnlar...
Tucker på diet...
Vad gnäller du om, ingen mat på flera dagar...
Pip, kom med en smart lösning om vart vi ska...
Vi hörs senare, Carl-Philip behöver ett bett i rumpan, den gnällspiken...

Kommentarer
Postat av: mumin

Wow, mycket tycks hända.

Men åtminstone har ni alla livshanken i behåll.

Stackars Lester.Kanske han lär sig lite vett nu.Men han måste väl ha gjort något hoppas vi för en lyckad flykt..eller??

Underjordiska tunnlar är svåra att navigera i.

Den unkna luften göt att där är too many scents for your nose to pick upp direction.

Så du måste lita på luftrörelsen i stället.

Om du sätter upp nosen, och håller helt stilla, kan din känsliga nos plocka upp the direction of the airflow.Svaga störningar i luften som kommer från det håll där luften kommer in i gångarna.

Följ denna bana, och ni kommer att komma ut.

Inte för att skryta, men detta är min specialitet.

Westies var avlade för under jorden jobb liksom.

Så du kan lita på mig i detta.

När ni väl kommer ut, tror Pippin inte att ni kommer att stöta på nån Egyptisk militär, MEN säkert den svenska militären!

För inte kan väl kungafamiljen bara ha försvunnit och slottet övertagits, utan deras vetenskap????

Nehej det tror inte vi i alla fall. utan.De har bara suttit utanför med tummen mitt i handen och inte gjort en enda sak för att rädda dem.Ynklingar!

Oh ja, they always have good excuses.Just wait and see.

Så Gray Shadow you go.

När ni väl kommer ut, var beredd att bli hyllad som en hjälte!!! WoW.Way to go!

Synd bara att du inte kan berätta vilken snork den kungliga prinsen var och är. Och hur brave the Queen was.

Men du, jag är inte på nån diet.Smärt som en unge är jag.I exercise a lot.Det är 'Pip the blimp'som måste vakta sin vikt.

Ja ja, vi är alla lite känsliga när det kommer till vikt och sånt.

Hör av dig när ni väl kommer ut, om du kan.Din mobil skall funka bättre då ute i friska luften.

Good Luck.

P and T.



2011-02-04 @ 16:29:36
Postat av: mumin

..oh oh..ni är tydligen fortfarande kvar i tunnlarna..har du följt mitt råd..det funkar absolut.

Som yngling blev jag tränad att göra detta faktiskt en hel sommar, plus en hel masa andra saker som att springa runt käppar och över en gungbräda och klättra upp och ner på diverse stegar och under en massa grejs och igenom tunnlar ovanpå jorden, men den bästa var den som var lagd under jorden.

It was so so cool!!

Jag hade bästa tiden på klockan,och en lovande framtid för allt detta roliga, men matte hade inte tid eller pengar hörde jag henne säga...så det blev slut på det roliga..för roligt var det.

Men för att komma tillbaks till dig och din situation..jag vet vad jag talar om, ok!!

Det är nog bra att vi inte behöver Pippin i allt detta, för i går kom han på mattes stash of 'catnip' !

Det är liksom en drog för katter, som gör dem helt pippriga!

Gissa om matte var flyförbannad när hon kom hem..men Pip var så inne i sin lilla roliga värld att inget hot eller skrik gjprde honom nåt.Han bara log lite fånigt..och med det brända ögonfransarna såg han för härlig ut.

Matte tog ett fot på'na när han satt på soffan med benen spretande åt alla håll..och såg helt enkelt hur fånig ut som helst.

Vänta bara till han ser det fotot när han väl klarnar till.

It's going to be my very own hämnd på honom när han

klarnar till i huvudet hoppar på mig.Här skall det retas, och det ordentligt..hi hi!

Hm, kanske jag skickar ett foto till dig med, när du väl kommer hem tillbaks..för hem kommer du.

Lita på mig!

Oh hey, matter rasslar med kopplet.

Must run.

P and T

2011-02-05 @ 19:13:48
Postat av: mumin

Gray Shadow..where are you?? Please come in!!!

Du och din lilla skara har nu varit inne i tunnlarna 3 dagar!!! Utan matoch dricka!!??Inte bra för de kungliga även om du kan hålla ut.

Är det Lester som satte en käpp i hjulet, för om ni lämnade honom, blev han säkert fast tagen av soldaterna, och nu har han väl bekänt allt han vet om er flyktplan.

Pip var så right,när han kallade honom en riktig fegis.

Vet inte vad mer vi kan göra härifrån.Det är nog dig allt hänger på my friend!

En klar i huvudet Pip ville i dag se vad som har hänt-händer, och läste allt jag skrev i går.Oh no! Och nu är det krig här!

Han har that 'don't mess with me look'!!!

Och nu söker han mattes camera.

Too late Pip,ha ha..hon har redan framkallat fotona.

And killer photos they are.Just wait until you all see them.

Better make myself scarce.

Matte...vov..gny..grr..jag bara måste ut..ouch..

Pip here.

I am taking over.Ifall någon skrattar åt mitt foto, blir vi ovänner för livet..so there.

Men men, att ni fortfarande sitter kvar inne i nån tunnel är ju inte klokt.

Men å andra sidan, dest längre prinsjäkeln inte får nån mat, så blir han ju liksom lite mattare o kanske också lite tystare.Det vore till din förmån för att gå framåt soundlessly.

För Tucks råd är faktiskt bra, hur motvilligt jag än säger det..den slyngeln..pfsst..oh han skall få sitt,lita på mig.

Aha,här kommer han. Matte tar in honom igen.

Must go and take care of business..

P and T

2011-02-06 @ 18:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0