Hösten kommer snart....

Näää, nu f-n är hösten här och jag har efter många och långa dagar åter tillbaka till brottsplatsen, hur gick det till!??
Det har varit en ruskigt skön sommar, ja om man nu förtränger vissa delar av den samme...
De båda översvämningarna vill jag helst glömma och en och annan golfrunda, samt ringarna runt magen som satt sig där av den enkla anledningen att jag levt otroligt GOTT under hela sommarlovet!!!
Nu är jag iaf tillbaka till verkligheten och fick nyss syn på grabbarnas träningstider, lagom roliga!!?
Dels är det 4 och inte 3 pass per vecka något som visserligen är behövligt, men som jag inte visste något om och med tanke på att detta är ideelt och på min fritid, känns det som att ALL ledig tid kommer att fullkomligt rinna mig ur händerna... Förutom dessa 4 pass, ska vi ha två lag i seriespel och dom ska spela matcher båda lagen, ja räkna själva ut hur det kommer att se ut!!?
Nää, nu ska jag bege mig hemåt, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Mumin

And once again..nothing new...nothing has changed..he's still at it, complaining, complaining complaining.Nevvver happy!

2011-08-18 @ 05:44:24
Postat av: Göran

Näää, du har så rätt Mumin!!!

Jag skiter i bloggandet!

2011-08-18 @ 08:34:44
Postat av: Petimetern

Jag har aldrig gillat när man snackar om typiskt kvinnligt eller typiskt manligt utan det handlar mer om egenskaper hos olika personer oavsett kön...därför tror jag att vi kan applicera denna länk även på dig Göran, eller? Mumin, please read also....



http://www.facebook.com/photo.php?fbid=261198817240583&set=p.261198817240583&type=1&theater



Så fortsätt blogga!....Om du har lust!

2011-08-23 @ 22:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0