Ojojojojojojoj...

Hej!
Jag vet inte vad jag ska säga eller skriva för den delen, men jag har varit helt av banan vad denna blogg beträffar!!
Jag vet faktiskt inte riktigt varför, men man är väl periodare!?
Visst har jag gått med i Facebook, men det tar ju ingen direkt tid och jag tror att det mer beror på tidsaspekten, snarare än viljan... Jag har längre till och från jobbet, vilket ger mig tid till reflektion. Mitt arbete är inte lika krävande längre, något som säkerligen medför att jag inte behöver skriva av mig på samma sätt som tidigare...
Jag tränar Jakobs lag i handboll, något som tar upp en hel del tid, ja utöver den tid man har tillsammans med pojkarna, tid till planering, visionering och annat som man går och tänker på, så som utvecklingsplaner och sommarträningsprogram, eller styrke och smidighetsträning mm...
Ja, det kanske verkar som att jag försöker bortförklara saker och ting, MEN det har jag ingen anledning eller behov av att göra, mer ett konstaterande!!
Nu ska jag hjälpa mina deltagare!!
Vi ses och hörs!!
El Prof!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Det kommer tillbaka, du är ju inte sjuk som jag och

ser det mer som ett tidsfördriv. Det kommer tillbaka

det laovar jag. Så får FB ta ett tag så kommerde tillbaka till bloggen.



En som vet

2011-04-27 @ 17:43:13
Postat av: Mumin

Well I for one am glad you finally at last ended it all.

I got really really sick of looking at Budapest.It became a true PEST!

I did enjoy all your ramblings over time, but like you so rightly pointed out yourself, at the time you had a need.Myself I tend to do the same thing when things don't go well.

So my friend...until we meet again! Be happy!

Au revoir.

2011-04-28 @ 03:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0