Utmaning...

Hej!

Nu jäklar i min låda har brollan legat i och jag kan inte annat än att anta utmaningen, visserligen kanske jag ska kolla med Lotta innan jag anmäler mig, ja eller låter bror P anmäla mig?
Vi brukar avsluta sommaren på Öland och då lämna kvar en eller två av barnen, då dessa har sedan ytterligare en veckas ledighet innan dom börjar sina skolor.
Vad jag förstår av bror P´s kommentarer, är Lidingö Triathlon-lopp, inte med de Olympiska måtten, men det kan nog räcka till ändå...
Jag tycker det låter riktigt intressant och visst fick jag nu något att bita i och känna inspiration, då vinterrusket ev. tar tag i mig...
Från botten av mitt hjärta, tack kära bror P!!
Kanske kommer jag, på kvällen, den 14 augusti säga något annat, men för idag så är du solskenet som lyser upp Pildaksskolan idag, tack!

För övrigt, händer inte så mycket mer än vanligt och det kan väl i och för sig vara nog?
Saga har bestämt sig för att INTE fortsätta med friidrotten och det betyder att fredagarna är fredade från aktiviteter inom familjen Woll - Malmö, jippie!!
I går var det föräldramöte och de hade inget att anmärka vad Lovisa beträffar, jo att hon gärna får ta för sig mer och det har hon faktiskt börjat att göra, way to go Lovisa!!
I går genomförde jag och Jakob ett intervallpass, kort och kort-korta löpningar. Jobbigt tyckte Jakob och berättade att då hans lag löptränar på torsdagarna, är det inte alls lika jobbigt... Jag sa att jag kanske skulle ta över fys-träningen för laget,men det tyckte INTE Jakob, eller som han sa, det hade ju varit bra, men jobbigt...
Nu ska jag jobba vidare så jag får gå hem om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0