Svårsmällt...

Tja!
Jag funderar då och då på VAD jag egentligen borde prioritera, att skriva det jag vill och ligger mig varmt om hjärtat, ELLER skriva för att glädja er min kära läsare, ja ni är en liten och väldigt exklusiv skara?
Jag vet inte om ni märker någon skillnad på när jag skriver för er eller då jag mest skriver för min egen skull och för mitt eget egos skull, men vid det här laget borde jag veta vad och vad jag inte ska/bör skriva om för att ni ev. ska få infallet att skriva några kommentarer, men ack vad jag INTE vet vad ni "går igång" på, ja eller inte...
Ja, mer hinner jag inte för tillfället, matlagning väntar, lax med purjo och gräddsås, samt pasta, mums!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad händer med dom berömda Jultidingarna????

.. Dom börjar dyka upp lite var som stans så det gäller nog att "hänga" på låset :-)

2010-09-21 @ 07:02:48
Postat av: El Prof.

Oooops!

Jag ska ta tag i den biten i kväll,tack för att du (vem du nu är?) påminner mig!

Jag kan bara skylla på min "teflonhjärna"...

2010-09-21 @ 11:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0