Studiedag...

Tja!

Idag har Lovisa och Saga varit med mig på jobbet, då de båda hade studiedag.
Frågan är huruvida mina deltagare också trodde att det var studiedag eller ej?
En ynka deltagare dök upp, ja under förmiddagen, en kom lagom till lunchen...
Det var ju inte riktigt vad tjejerna eller jag hade tänkt oss, om man uttrycker mig milt...
Visserligen fick jag en massa kringsaker gjorda och hann "hänga" med tjejerna också,
men som sagt, oroligt...
En del sms:ade under dagen, men det hjälper ju förstås föga...
Nu é vi hemma och vänder för att snart bege oss till Burlöv och släppa av tjejerna i familjen.
Efter det rullar jag hemåt och hämtar upp Jakob och kör honom till handbollsträningen (löpning).
Efter den timmeslånga löpningsträningen, kör vi tillsammans åter till Burlöv för att hämta upp tjejerna...
Förutom simning, ska en Ipod4 införskaffas... Jag kan dessutom tänka mig att andra affärer får sig en påhälsning?
Tjooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0