Löpningen föder tankar...

Haallååå i lådan!

Efter cirka 55 minuters löpning, som för övrigt kändes hyfsad, hann jag slå några slag och då menar jag några...
Under löpningen hann mången tankar fara förbi och några stannade kvar litta extra...
Jag vet att det snart blir kallare och kanske även fuktigare eller snöigare, vem vet? Vad jag däremot vet, är att motivationen kan komma att få sig en och annan törn under resans gång och för att ha något att se fram emot, kanske ett mål inte hade varit helt fel? Vad detta målet skulle kunna vara är för tidigt att förtälja, men det lär ju vara något att kämpa för, samtidigt som det inte får vara ohållbart och ouppnåeligt...
Ni kan ju alltid komma med förslag och helst då genomförbara dylika...
Jag har några premisser att deklarera och det är bl.a att det inte får kosta för mycket. inte betyda att jag måste träna fem-sju dagar per vecka för att få ut något av målet. Jag är självklart öppen för det mesta OM någon ställer upp som sponsor...
Då kan jag mycket väl tänka mig både klassikern eller varför inte ett triathlon-race?
Ja ja, ni har nog förstått och nu är det bara att fatta penn... jag menar tangentbordet och kommentera, ja eller låta meddela att ni går in och sponsrar ett Triathlon-lopp...
Jag känner mig hyfsat säker på att ingen tänker sig att sponsra en snart femtioåring och då är det ju lätt att sticka ut hakan lite...
God natt mina kära vänner och sponsorer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0