Grovarbetarna och finlirare...

Tja!
Har under veckan hunnit med att komma igång med en och annan rad på min "roman", ja eller vad det nu blir av det hela? Problem som kan uppstå är att andra kan ha haft liknande idéer och då blir jag lite "trött"...
Jag läser "Snabba cash" just nu och trot eller ej, men gode Jens Lapidius har hunnit först på vissa punkter och det är allt annat än roligt att skriva något liknande...
Jag har fått tänka om lite i min framställning på vissa punkter och med en del av karaktärernas olika drag mm.
Det som sker det sker och den som orkar hålla saker och ting vid liv och är vid liv en x-antal dagar/år får kanske det betungande arbetet att korrläsa, ja dvs om det blir nått av skräpet...
Ha en underbar kväll!

Kommentarer
Postat av: Rillemannen

Men hallå, du kan ju inte låta bli å skriva bara för att Lapidus har skrivit det. Patrik Pelosio har skrivit om sitt liv som en verklighetens snabba cash å den ska vara bättre....återkommer när jag har läst.(om ca 10 år)

Så fortsätt du i din stilla lunk å skriv när du känner för det :)

2010-09-12 @ 08:15:44
Postat av: mumin

...here here..jag instämmer med Rillemannen...after all..everything has already been said, or as in this case written, by somebody,sometime,somehow somewhere...

and still the world keeps on spinning...and people reading...the only thing that keeps changing is how we read...not always a good old book printed on paper anymore...but read we do..so write..it's YOUR unique synpunkt we are interested in...so there...

Much Love!

2010-09-12 @ 12:11:30
Postat av: El Prof

Okay, I´ll do just that! Thanks for your support, both of you!

2010-09-12 @ 15:59:19
Postat av: Anonym

Låter superspännande! Jag köper boken när den finns på hyllan (oavsett i vilken form). Det roliga var att jag i morse bläddrade igenom en gammal HD (vår lokaltidning) som jag inte hunnit läsa och där stod tips om vad man skulle tänke på om man skulle skriva en bok. Du får kolla deras hemsida om du vill ha tips.



Lycka till!



Petimetern

2010-09-13 @ 21:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0