Facebook och skitstövlar...

Tja!
Jag hoppas att ni lägger extra märke till min whisky-röst i detta inlägg, så kom inte och säg att jag inte gjorde vad jag kunde för att hjälpa de "stackars" 08:orna till något som kunde likna en fotbollsmatch...
Tyvärr fanns det minst tre personer på planen som inte var lika vassa...
Domarna var mer eller mindre katastrof och det kommer från en som inte ens é Djurgårdare!!
Sedan är det svårt att göra mål om man inte skjuter, enkelt uttryckt...
Fan, den lilla "råttan" i Mjällby-målet blev mest troligt varmare av uppvärmningen än de få skotten han var tvungen att mota från skjutande järnkaminer, då de såg relativt rostiga ut och mest åstadkom en och annan rökpust...
Hur som helst så hade jag och Jakob en tevlig em/kväll tillsammans och det var mycket värt!
Dessutom vann Helsingborg över "Gnagarna" och det är alltid lika skönt när dom åker på däng...

Så har vi då dagens andra Topic (ämne) och det handlar om Facebook...
Snälla Petimetern, det där med facebook är tydligen otroligt beroendeframkallande och du bör handskas väldigt varsamt med ditt Facebookande... Eller är det redan passerat det stadiumet!?
Jag har förstått på Tina att hon försöker hålla sig ifrån det där med Facebook, ja det är vad hon sagt iaf?
Tänk er att det finns föreningar likt "nyktra alkoholister", där man träffas och diskuterar sitt beroende, helt sjukt, ha ha ha... Undrar vad man kallar sådana människor, skrivkrampande facebookare, nej jag menar skrivfria facebookare... Trot eller ej, jag kommer att inom en relativt snar framtid vara "ägare" av en facebook-identitet och frågan är om jag inte redan är det!? Jag "råkade" anmäla mig för c:a ett år sedan, men kom snabbt på att tiden inte skulle räcka till för det också, ja förutom mitt bloggande och en del andra saker som man har på agendan varje vecka...
Nu ska vi iaf ha en varsin facebook-sida/identitet, mycket för att vi ska kunna se vad våra deltagare skriver om och till E2C-s facebook-sida? Vi har tydligen en sådan, ja eller kommer att ha, jag vet inte?
Näpp, nu é det dax för kojjning, skepp och hojjning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0