Ensam é inte...

Tja!
Så var man då tillbaka på "brottsplatsen", dvs min vanliga skola och klass...
Dagen till ära, var min kollega Nadia hemma för vård av barn (VAB) och således blev det en ganska stressig dag, något jag inte är van vid... Ensam är inte alltid stark... Gruppen fylls på vart efter och i dag var det tio deltagare på plats, var av en helt ny för gruppen, även om hon gick lite under eftermiddagarna under våren, då på Södervärn.
I morgon, ja eller kanske onsdag, blir vi troligtvis en till, då den andra gruppen hade lite problem och gruff i slutet av förra veckan och det kan bli så att en av kombatanterna flyttas över till min grupp?

Förövrigt har det mesta kommit igång och Lovisa var på gymnastikträning mellan 17.30-20.00 och Jakob på handbollen mellan 18.30-20.00. Själv passade jag på att veckohandla, smat hann se lite i slutet av träningen, det är inte utan att det kliar lite i handbollsfingrarna...
Lotta har sprungit och Saga hade kompis och läsläxa, övriga barn hade noll och inga läxor idag, nice!
I morgon är det jag som springer och det medan Jakob och Johan (Jakobs kompis) tränar golf... Hade velat träna golf jag med, men tiden räcker inte till och då valde jag att springa istället, kanske ett felval, vad vet jag?
I dag är jag lite trött i ryggslutet och känner en viss oro... Jag hoppas att den oron är obefogad, men det känns som om nått är på G? Nu ska jag iaf göra mina ryggövningar och sedan får vi se hur det känns?

Hoppas att ni alla har det bra och att ni mår som ni förtjänar...
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0