En snabbis...

Tja!
Ja ja ja nu ska ni lugna er lite och då fr.a allt Mumin, jag vet hur hon brukar gå igång om jag så bara nämner något som kan tänkas, om ens så lite, att misstolkas...
Vad jag, just nu ialla fall menar med en snabbis är att vi är på språng och ska iväg på friskvård med deltagarna.
Helgen har varit alldeles underbar,om än lite stressig...
Fast, man skördar det man sår... Vi vill nog hinna med och hinner med väldigt mycket och det allt som oftast.
I fredags var det After work hos Karlssons, ett fantastiskt trevligt sätt att träfafs och umgås på, i all enkelhet...
Sedan stod middagen mer eller mindre framdukat när vi kom hem, av Lena och mormor, tack så himla mycket!
I lördags var det fullt ös under dagen och till kvällningen var det så "Singing in the rain" på Operan, helt underbart underhållande!
I går var det lite av varje och slutade med en härlig söndagsmiddag, som sagt en sagolik helg!
I dag är det först skola och sedan ska jag och Jakob sätta oss i bilen och köra till Sölvesborg, Hällevik för att titta på Mjällby - Djurgården... Jag vet, inga roliga lag, men det blir lite kvalitetstid med sonen, det tar 1,5 timmar enkel resa i bilen, KANON!!?
Vi höres och synes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0