Det lackar mot...

Rajraj!

I dag har jag träffat de allra flesta av mina kollegor, dvs. cirka 200 pers...
Man fick nästan ångest, shit så många personer på en och samma plats...
Dagen flöt på med olika "uppdrag" för de olika grupperna, riktigt trevligt.
Jag hade en tanke att ligga lågt, med tanke på att jag bara varit där tre veckor...
Det gick ju si sådär kan man säga, men hade det inte varit för de intressanta diskussionerna, hade jag nog fixat den låga profilen... Fasiken, det är svårt att hålla sig på mattan när saker man brinner för får "fel" fokus...
Ja ja, jag höll mig åtminstone på god fot med alla, ja och fick göra min röst hörd, surprice surprice...
Eftermiddagen innehöll en promenad till Pildammskolan och där förtäring av drycker och kräftor, ja vi fick en varm korv och en bira då vi "landade" på Pildamm...
I kväll har vi rest två partytält, på 3x6 och 3x12 meter, dessa ska nyttjas under morgondagens årliga kräftskiva!
Nu ska sängen värmas och det efter en skön vinst för vårt kära fotbollslandslag och en lika mysig prommis med Smillan. Upp tidigt, en runda med Smillan, för att sedan bege oss till Flyinge för två handbollsmatcher (Jakob).
Sedan hem och en joggingrunda mm. Därefter är det mest troligt dax för kräftskivan.
Natti natti!

Beträffande ni vet vad!! Det lackar mot Jul och då är det dags att beställa sk. Jultidningar av Lovisa, men mer om vart ni ska gå in och kolla vad som finns att köpa i morgon!


Kommentarer
Postat av: Rillemannen

Skönt med vinst igår :)

Själv var jag på kräft skiva så jag missade tyvärr matchen. Var någonstans sätter ni upp tältet?

Vi beställer gärna tidningar.

2010-09-04 @ 10:49:54
Postat av: El Prof

Hos Olssons (på hörnet) står tälten uppställda och bara väntar...

Jag ska kolla vilka hemsidor ni ska ansluta er till, men det får bli i morgon, nu löpning och sedan kräftskiva!

Hur mår du idag, var det något fel på kräftorna eller!?

2010-09-04 @ 14:57:28
Postat av: Bror P.

Tänk jag har lyckats undvika kräftor. I Lördags hade vi en härlig tur från Brevik på Lidingö via Fjäderholmarna där en säl dök upp och undrade vilka vi är, vi var 11 st. som såg fram emot att slussa med kajaker, efter Fjäderholmarna tog vi oss in i Hammarby sjöstad för att komma till sickla slussarna det var kul, sen vidare via sicklasjön,järlasjön för att sen paddla under motorvägen till Saltsjöbaden och komma in i kolbottensjön där vi fick forsla kajakerna på vagnar 300 meter för att lägga i dom saltsjön vid saltsjöduvnäs, sen vidare mot Lidingö via skurusundet mot Brevik där det pågick ett bröllop ute på piren. På kvällen var vi så trötta att vi beställde pizza och firade Ninas födelsedag med pizza och vatten. Hälsa alla.

P.

2010-09-07 @ 22:25:09
Postat av: El Prof

Låter som en riktigt skön tur, häftigt med sälen!

KLart att jag skulle (som vanligt) glömma Ninas födelsedag...

2010-09-09 @ 19:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0